...........

Tuesday, January 04, 2011

mencari sayang yg tiada ?





selama ini aku x pernah rase perasaan yg sebegini rupa.kerana apa yg aku inginkn aku akan berusaha ntok dapatkn n aku dapat.tetapi dalam satu ketika aku merase sungguh tercabar kerana aku sekarang nie sedang mencari sesuatu yg tiada.. sayang ???itulah yg telah aq berusaha ntok dapatkn..malang sekali sayang yg ku cari sebenarnya tiada,,ianya diibaratkan sebagai soalan tanpa jawapan..setiap hari aku inginkan khabar dari(sayang)tetapi tiada khabar tentang kewujudan sayang itu..aku tetap berusaha untok mencari sayang tersebut kerana aku tahu bahawa sayang itu tidak akan sesekali menunggu aku..sayang bukanlah sesuatu yg boleh di dijasadkan tetapi bayangan sayang itu boleh membuatkn aku terpesona..sebenarnya sudah 5 tahun aku cuba mengejar sayang itu,,tetapi !,,,tidak kesampaian kerana ade perkara2 yg menghalang aku ntok mengejar sayang tersebut..tetapi dalam pencarian semula sayang tersebut aku sudah merasakn bahawa aku sekarang ini benar2 gagal,,aku menjadi bingung kerana ini adelah kali pertama aku merasakan aku gagal dalam pencarian..sayang ! sayang ! sayang ! aku tetap mendoakan bahawa aku akan mencari sayang yg tiada itu !..mmg susah untok para pembaca ungkapkan isi hati ini,,tetapi ! biarlah aku teruskn mencari sayang yg tiada ! wasalam

No comments: