...........

Sunday, April 17, 2011

hup 2 date

  wahh ! sekian lame,,jari2 aku tidak exersice,,ermm,,ade lah dalam 3 week x up 2 date benda alah nie,,ermm,,aku bkn xnk up 2 date,,mase xde doe,,mesa cemburu dgan aku,,ape silap aku,,ape salah aku,,cuba ko ckp,,(amboi syok sendiri)..hehe
pada tarikh 8/4,,aku hantar abg aku balek mesir,,tapi xde lah sampai mesir,,sampai klia jek laaa,,hahaa,,xde kje nk hantar sampai sana,,maklumlah,,aku bkn anak org berada,,so lepas aku hantar abg aku,,aku sudah mula berjangkit ke rumaa sedara,,dah kne lepak 3 hari,,pada hari ketiga,,aku lepak umah sedara lagi,,dah kne lagi lepak,,terpaksa stay 3 hari,,lpas tue,,lepak umah makcik,,dah kne tggu lagi 2 hari,,sedo2 dah smggu,,pergh ! kalu tanam lada aku rasa dah hasil wehh ! haha,,sekarang nie aku kat kg(seremban) kena lepak lagi kat sini,,
penat doe,,
bagi sesiapa yg menganggap jalan makan angin tue best,,maka sucikan lah otak anda,,dan setkn bahawa ianya adalah memenatkan,,sekarang aku rase lega sikit sebab kat kg aku nie ade wifi,,hahaa,,,kureng sikit bosan,,:) thanks nenek :) haha ! asl aku suka sgt ?

No comments: