...........

Monday, April 18, 2011

MAGGIE

HALLO-HALLO-HALLO,,assalamualaikum semua,,sebelum nk tydo nie,,aku terpikir,,kalu bnyak makan maggie kenapa hek ??? aku ade dgor yg rambut akan gugur,,ermm,,naik risau gak,,sbb aku baru makan 2 packet maggie,,perghh sedap,,tapi lpas makan baru terpikir,,ermm,,elak HALUS jek kepala aku nie,,ermm,,
tapi aku rase lah,,bagi pakcik2 tue zaman sekarang nie patot makan maggie,,sbb aku risau tgok dieorg nie,,sbb dieorg suka suro org lain cabut ruban die,,,oleh itu aku syorkan kepada pakcik2 di luar sana,,makan lah maggie banyak2 supaya rambut gugur ,,sng tidak menyusahkan org lain,,aku pun tgh risau gak nie,,elakkan aku jek yg jadik mcm tuh,,pergh ! nauzubillah,,eeee,,hish ! aisehh,,bye aku nk tydo,,kalu korg nk tau,,xnk tau xpe,,aku nk bg tau gak,,bahawa aku skrg nie sdg menaip sambil menutup mata(maknanya dah ngantok gila la tuh) oleh itu aku nk fly in my dream,,tata,,:P assalamualaikum.. :)

No comments: