...........

Friday, September 23, 2011

macam x percaya

assalamualaikum kepada mereka yg mingikuti blog ini,,firstly aku nk ucapkan alhamdulillah kerana dgn limpah kurnianya,,dapat aku berBLOG pada hari ni..2nd aku nk ucapkan terima kasih kepada mereka yg membantu aku sampai ke tahap ini lagi2 mak aku,,mcm x percaya,,dari tadika-kebangsaan-menengah- at last ke USIM(universiti sains islam malaysia) sangat x percaya...alhamdulillah aku dah sampai tahap yg aku x pernah rasa sebegini..pada tanggal 21 sep kelmarin,,hari tersebut adalah hari jadi aku dan juga hari pendaftaran aku,,sekarang ini aku perlu tegaskan diri aku,,mencabar diri selagi yg aku mampu..insyaallah najah,,3rd aku jeless dgn kawan2 aku yg melanjutkan pelajaran ke luar negara,,tapi aku akan menjadikanya sebagai satu cabaran,,insyaALLAH kita akan bersua,,miss all you guys ! wassalam

No comments: