...........

Sunday, February 27, 2011

perasaan


assalamualaikum,,kepada semua para pembaca yg membaca ape yg dibaca semoga para pembaca membaca dgn bacaan yg jelas dan nyata,,semoga para pembaca diberi taufiq dan hidayah daripada membuat andaian palsu serta menganggu gugat kebahagiaan org lain,,
    edisi kali ini adalah cara hidop aku yg berbeza,,xde org yg boleh menghalang ape perkara yg aku buat,,aku cukop panas apabila sebagai seorg sahabat,,die sanggop menipu,,pembohong,,mengutuk,,mengeji,,sambil menjatuhkn sahabat lain,,patot ke manusia mcm ue dipanggil sahabat ?? ermm,,fikir2kn lah,,,ermm,,aku nk cerita kepada sesiapa yg membaca nie,,manusia yg aku sayang nie,,sbnrnye aku bkn xnk tggalkn die jek,,tp aku bila dah dpt tahu yg kau dah berpunya,,aku xnk kacau kau,,ttp knape ko nk kacau aku ??
ape doe salah aku ??!!,,salah sangat ke aku x cntc ko ?
    mmg ko rase ape yg ko ckp ue mcm btol,,ttpi percayalah ape yg ko ckp ue kadg2 ade jugak salah,,
cara hidup aku nie lain,,kalu aku dah ckp A maka aku akan buat A,,ape yg aku buat nie pon sbb aku ingatkan kawan aku,,
aku pon nk jaga gak perasaan kawan2 aku,,tp kau x,,ape yg fikirkn ue kalu boleh semuanye btol n nk sume ikot ckp ko,,
ape lagi yg patot aku buat ??
kau sepatotnye tolong aku keluar dari masalah,,bkn nk tmbhkn masalah,,ermm,,bkn aku xnk tegur kau dlm fb ke kol ke,,tp aku terpaksa nk jaga hati aku supaya x terluka,,kau pon patot paham dgn aku,,bila dah mcm nie jadiknye,,ko x boleh ckp aku sombong lah ape lah,,sbb sebagai manusia ko kne simpati lah sikit,,hishhh !!!!!
     ermm,,tgok,,kan dah berperasaan kat sini,,sume nie sbb kau,,aku buat nie sbb aku sygkn ko,,hmm,,
percayalah ape yg aku buat nie adalah ntok kau,,


,,dah baca ??? hehe itulah yg ada dlm hati aku,,xtau nk luah mne lg,,nie jek yg mampu,,ermm,,
kepada yg tidak berpuas hati harap beri komen di fb,,wasalam :))

No comments: