...........

Friday, February 25, 2011

tertambat ??



assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca yg membaca ape yg telah dibaca harap pembaca membaca dgan bacaan yang sepaling baik bacaan,,firstly aku nk bukak kes lama mengenai wanita idaman tuhh,,
kalu ko nk tau,,aku sudah berjaya menambat hati si dia ,,rase tercabar jugak kalu ape yg kite pancing tidak menjadi,,tetapi dgan keyakinan aku yang tinggi,,aku terus berusaha menambat hati si dia,,ujong2 merchikk wokk ! ahahaa,,usaha aku selama ini telah membuahkn hasil,,,aku pon tak tahu lah kenapa aku boleh tertambat dgn di dia,,mungkin sbb ni kot,,,


  1. pemalu*yeke ?
  2. comel*pasti
  3. berakhlak*setuju 100%
  4. kuat agama*boleh laaa :)
  5. pandai amek hati*perlu ditafsir lg..
  6. pandai memasak*yeke ?
  7. x kecoh*(tidak becok)
  8. paham perasaan aku,, 
  9. pembersih,,
  10. caring,,*setuju       
mungkin dgn sebab2 tuh aku tertambat kot dgn si dia*rahsia lg :)
kalu nk tau,,face 2 face dgn aku ea,,
insyaAllah kali nie aku akan jaga die sebaik2 mungkin,,
aku dah buang tabiat lame,,tp jgn disangka dah hilang,,cme trkawal jek lg,,:)
sekian ! :)

No comments: