...........

Monday, August 01, 2011

selamat menyambut bulan ramadhan :D

ASSALAMUALAIKUM....wah wah wah,,dah lame x menaip kat laman sesawang nie,,maklum lah,,sekarang dah mula sebok,,x dapat nk meluangkan masa kepada rakan-rakan taulan serta kekasih yg dicintai :D alahai gelinye,,sbulan sblum ramadan dah mula sebok..mcm2 kerja aku buat,,nk cari dwet punya pasal,,lepak pon ade jgak,,nk buat mcmne,,dah ketentuan,,ALLAHUAKHBAR !!,,amboi lain mcm lak semngat aku nie masa ramadhan,,maklum lah,,puasa lah katakan,,aku rasa aku x terlambat lagi untok mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak kepada sesiapa yg membaca text ini..bulan puasa nie pulak aku asyik bz dgn bisnes kuih raya,,jadi senang cerita kepada sesiapa yg mahukan kuih raya harganya 20 kebawah,,sila hubungi saya,,AMBOI ! lawan tauke betul aku nie,,nk buat mcmne ,,
dah tugas aku dok :D

No comments: