...........

Wednesday, August 03, 2011

sukar memilih si dia ??

Assalamualaikum,,

mengambil berkat di pagi bulan ramadhan ini..ingin meluahkan ape didalam hati,,hati aku nie seperti diketuk ketuk mengguna kan selipar saiz9,,cuba korg sume bygkan,,sakit la siot,,mane x nye,,dah bnyak calon yg aku cuba cari nie semua x sesuai dgn aku,,hmm,,xntah mcmne lah,,ade yg bnyak songeh-ade yg panas-ade yg menganjing-ade lak yg sengal tuh,,itu yg x boleh bla nie,,
 senang cerita mungkin aku nie belum sesuai kot nk bercintan-cintan kot,,? ermm mungkin,,tapi , , , , ,  tapi tu yg masalah,,,sape lah nk teman kan aku mesj (mcm budak2 pulak ) heeee :D
 x ramai yg faham perasaan aku,,kawan2 aku lagilah lansong x bole pakai,,dpn aku punyalah bobual semangat (ibarat petir bersambung-sambung) tapi bila dpn awek(ibarat terlanjang di depan cs) sape x panas,,aku ingat sebagai membe(kawan) pon bole paham,,tapi bobual sajee,,piggi la lu ! ,, ,, ,, ,, ,,
ya Allah berilah aku kekasih yg secocok dgn aku,,,,AMIN :D

No comments: