...........

Tuesday, March 15, 2011

kusut membuat pilihann,,



assalamualaikum semua pembaca,,xnk ckp banyak,,aku mmg tgh frust nie,,bkn frust bercinta,,tpy frust nk belajar kat mne lpas nie,,masing2 ade pendapat masing2,,hmm x tau nk dgor yg mne satu,,,si pulan ckp A ade yg ckp B ade yg ckp C ,,x tau nk gerak mne nie,,
bila aku nk ke A ,,ade org x setuju,, bila nk ke B ..ade yg x setuju,,haiseh,,mcm ne nie,,elak botak jek rambot aku memikirkan masalah nie,, kpd yg membaca harap bg sokongan,,sbb aku pon tgh kusut sgt2,,                    adelah seperti berikut:

  1. :universiti al-azhar syariff,,
  2. usim
  3. kuis
  4. kuin
  5. maktab
  6. kagat*askar,,
mcmne aku x pening nk fikir,,ade bnyak sgt pendapat,,,lpas tu sume nk berkeras dgn pandangan masing2,,
bagi aku,,semua tempat sama,,yg penting diri sendiri,,coz sebaik mana pon tempat,,tpy kalu kita x belajar,,xgunaa jugakk kn,,
ermm sokongan dan dorongan harap diberikan,,harap2 kepada kawan aku yg membaca,,aku pon nk tau gak korang blaja kat mne,,mne tau arituu last kite jmpe..

No comments: