...........

Sunday, March 20, 2011

Nk Pilih Yg Mana Satu Ea ???

Assalamualaikum semua..mengarut hapdet kali nie tntg pilihan,,okayy2 sng citer kalu korang dalam situasi mcm aku pon korang akan pening,,-nk pilih kaki ke tangan,,-nk pilih penampar ke penerajang ?? kire mcm tuh jugak lahh yg timbul,,tpy semua tu mengarut,,sbb yg aku nk pilih nie tempat belaja la kawan,,:)
nie yg buat aku kusut nie,,haddoi3 ! 
mcm mne nk buat,,mintak nasihat ibubapa dah,,kawan2 dah,,jiran tetangga dah,,doktor dah,,bomoh dah,,ape yg belum ?? semua dahh,,,alamak dgn ALLAH belum lagi lahh,,haaaaa  ! ramai diantara kita yg mendahulukan pihak lain dari ALLAH,,nasihat aku kepada pembaca agar memohon pertolongan dari ALLAH dulu,,,ALLAH DIDAHULUKAN AMALAN DILAKSANAKAN,,
amboi3 aku nie mcm x penah buat mcm tu jek*tgh cuba untok mengamalkan,,,heeeee,,,
okay2 berbalik kepada masalah kita,,,eh bukan masalah kita tpy masalah aku,,dimanakah yg sepatutnya aku menyambung belajar*macam belajar jek aku nie ,,heeeee,,,

  1. universiti sains islam malaysia      -     macam best,,tapi xde                                 geng lahhh,,tp dkat lak dgn kg,,jimat sikit,,  
  2. kolej universiti islam malaysia      -     mcm best,,membe ade,,kos mahal lah pulokkk,,jaoh pon satu hal,,,
  3. kolej universiti insaniah     - x best,,membe seekor pon xde,,jaoh*kedah,,murah,,parents n ustaz suroh gerak sana,,
adooiiii !!!! mcmne nie,,mcmne lah x kusot,,mcm 50/50 jek nk blaja kat sini,,hmm,,geram pon ade,,aku nk blaja org lain lak yg nk aturkan aku,,kalu parents xpe..nieeee,,,hmmm malas nk ckp,,pak kal jek respect dok,,kalu x aku langgar jek,,masalah nye aku x boleh langgar*bebual mcm power di ayat yg sebelumnye,,
haish3 so mcmne nie,,,sesape boleh sugestkn aku tmpat yg menarik lagi mercikk,,haha :) kalu boleh bagi tau aku cepat2 tau,,takot terlambat jek nnty,,okayy :) 

No comments: