...........

Monday, March 21, 2011

stone ??

Assalamualaikum kepada semua pembaca,,hapted kali nie menceritakan sahabat yg menggelabah buat masalah,,dah tau cepat menggelabah boleh pulak nk buat masalah,,haddoi3,,,selamat dieorg x kejar dgn parang ke tombak ke*dah macam zaman hangtuah,,,,x kira lah dgn ape,, walau dgn bazuka sekalipun,,yg boleh nk buat masalah kenapa ?,, do you all know stone ??? bukan stone tuh la kawan,,bace nie,,cerita nya begini,,aku tgh meround2 kampung bersama seekor kawan aku nie,,mamat nie pulokk macam sengal pon ade,,,dah tau atok tuh garang mcm katak,, yg ko boleh baling batu kat atap umah die buat ape??? haddoi3,,selamat die menjerit jek,,kalu die bersilat ?? dahh kena lipat,,dgn aku2 sekali kena lipat,,hey mamat nie,,beruk amazon pon ade disiplin tau *yeke ?   
nasib baek ade moto kelajuan 200 cc,,
padan muka atok tue,,nk lipat aku kn ? nahh kau makan asap
ingat moto aku nie ape ?? ducati ?? bukan ducati tapi patcati,,
balek umah ape lgi siaplah die kne tibai dgn hang tuah ! dush ! dush ! dush !,,,addoi ! haha ! padan mke !
nasihat aku kepada pembaca agar tidak membaling batu di atap rumah org tua,,nnty kne lipat baru tau ;)

No comments: