...........

Friday, January 06, 2012

D.A.L.I.L + A.K.U

macam-macam bila dah berjauhan kn,,tersilap kekanan orang kiri marah ,, tersilap kekiri pulak ade jugak org marah ,,so mcam mana lah aku k harungi situasi nie ? bukan aku nk buat masalah /pasal/hal..tapi ingatlah semasa aku dalam kesusahan,kesedihan,gembira,aku tersenyum,duka,aku perlukan kau,walaupun aku dapat satu baris salam pun dah terubat hati ,,aku hiasi hari demi hari aku dengan stress,moody,kurang selesa,pada saat cm tuh lah aku perlukan seseorang ,,bukan bila masa kita terserempak kat facebook atau skype ,,just a little bit kecewa but not any longer , coz im still love awak ,,cinta nie macam angin,,kita x nampak yang angin tu ada ,,tapi kita dapat merasa angin yg masuk di setiap sanubari insan ,,aku bukan seorang yang suka memaksa dan mendesak ,,demi tuhan yg melindungi alam aku amat tertekan sejak kebelakangan ini ,,so kalau faham segala ape yang aku maksudkan nie ,,kau adalah manusia yg ditakdirkan untuk bersama dgn aku hingga akhir hayat,,dan aku akan terima dengan seadanya kerana jodoh tu ibarat seperti gunung ,, pergi mana pon gunung xkan lari ,, peace yaw ~ (touching)

No comments: