...........

Saturday, January 07, 2012

tensyen der ~ bila nk tenang nie ?


aku selalu tanya kepada diri aku , adakah aku nie dalam golongan tidak bernasib baik ? melihat kawan-kawan dengan nikmat yang ade . melihat family org lain dgn bahagia .melihat teman-teman dengan kejayaan masing-masing , tapi kenapa tidak dengan aku , ye ye aku faham dengan maksud rezeki masing-masing tapi terkilan lah jugak , aku nk melupakan dan menjadikanya normal , tapi x boleh der , kekadang terfikir sendiri , maybe aku nie bnyak melakukan dosa di sisi Allah maybe , but im still try to change my attitude , n try to forget the past , live is too short  ~ suck ! how can i change the faith ? but ALLAH said the faith just can be change by our self..so no doubt lah kn , erm need some advise ! come on !

No comments: