...........

Thursday, January 05, 2012

my new best friend (wan masjuliati azliza )

sebelum hari aku nk amik paper b.i . aku stress gila kot,,yelah ,nk peksa tapi x baca2 lagi .erm stress macam nk makan org jek aku malam tu , tapi ade seorang kawan nie tegur aku,,dah seminggu ,,aku rilek2 lah seminggu berbual2 dgn die..tapi bila lama kelamaan aku chat dgn die,,rase mcm tenang hati ,sbb die boleh ceriakan hati aku yg tgh stress gegila nie,,haddoy,,tapi aku x sangka die pon bleh melayan kerenah aku ,, yelah mak aku pon pening nk layan kepala aku,,nie lagi lah perempuan yg baru datang dalam hidup aku ..so aku rase tenang toq..hohoy..nama die kat atas tue..xkan lupa dia sampai bila2 lah  ~ yaAllah temukan lah aku dgn perempuan yg aku tenang bersama die , aku mohon sesangat ya Allah..

No comments: