...........

Wednesday, January 11, 2012

interest in what ?


salam~ portblog aku pada post kali ini ~ nk cerita lagi tentang diri aku , bukan saja nk meluahkan perasaan yg membuku kat hati ni , tapi , mmg nk meluahkan segala masalah , tapi orang cakap kalau kita berkongsi dengan kawan pon lagi bagus , TAPI  bagi aku X , sbb kawan nie bila kita baik je die okayy~ nnty bila dah terguris hati atau ade benda yang x kena ,, haaaaa mula la ~ bocor sana bocor sini~ hayya , baik aku tulis kat portblog aku nie~ xde nk marah~ tulis kat sini boleh menguatkan jari jemari ini,~ alahai ayat~amboi aku nie belum start dah 5 baris , haddoi ~ tensyen , ade je serba x kena ~ .ape ea masalah aku nie ? kadang~kadang aku rase mcm dah putus ase , ye lah manusia mana pon kalau diduga dgn kuat akan berputus asa melainkan iman yang kuat dan menebal di hati~ aku nie alahhhh,,ape lah sangat kn , tapi aku still cuba nk selesaikan segala masalah aku nie ,tapi aku nk menyelesaikan masalah tu yang x tahu , ade rakan ade teman ade jiran , sume xnk berkongsi dgn aku , so ape kejadah semua nie ? (ammboi marah betul aku nie) bukan ape , just jeless dgn hidup org lain , ade family , caring ,suka-suka riang tawa , gelak-gelak-,, bukan dgn bertekak , bermasam muka , kutuk mengutuk , ,haisehh ! macam mana aku nk cakap , tapi ape boleh buat , aku x terdaya lagi nk berhadapan , so if some one have some good idea about it , just tell me owkayyy ? aku perlukan kot nasihat korang yang membaca nie ,bukan just baca n then habis , macam habuk yang menebal tapi kalau disiram air hilang semuanya , aku x nk mcm  tu , aku nk ade letak ade ambil , input output , haaa mcm tuh lah ,,gheh ngeh ,, okayy you all ,, lega 3% hati aku nie ,ade lagi 97% huhuhu ,, next port blog okayy :) cheer up dude ! ~

No comments: